Skip to content

מתיחת בטן לעומת שאיבת שומן וטיפים להחלמה מהירה

מתיחת בטן היא הליך כירורגי שבו מותחים  את שרירי הבטן והעור. ההליך נעשה בעיקר כדי להסיר את עודפי השומן מאזור הקיבה ולהשטחת הבטן. זה גם מסיר עודפי עור שאולי נותרו לאחר ירידה במשקל.

את הסרת השומן העודף מאזור הקיבה ניתן להשיג באמצעות שאיבת שומן, שהיא שיטה כירורגית המשתמשת בשאיבה כדי להסיר שומן מחלקים שונים בגוף. שאיבת שומן משמשת לרוב באזורים כמו הצוואר, הסנטר, הזרועות, הגב והישבן. שאיבת שומן אינה מסירה את כל תאי השומן שלכם בבת אחת. היא מסירה רק חלק מהם, כך שלעיתים תצטרכו לבצע שאיבת שומן נוספת כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

מתיחת בטן היא הליך כירורגי המשמש להסרת עודפי עור ושומן מאזור הבטן. זה יכול לשמש גם כדי להדק את השרירים באזור זה. מתיחת בטן יכולה להתבצע באמצעות ניתוח פתוח, כלומר המנתח יעשה חתך בבטן שלגם כדי להגיע לשומן ולעור שיש להסיר. או שניתן לעשות זאת באמצעות הליך פולשני זעיר, שבו נעשים  רק חתכים קטנים בטבור ומסביב לטבור.

מה הטיפים הטובים ביותר לאחר הטיפול לקבלת התוצאות הטובות ביותר האפשריות

מתיחת בטן היא הליך כירורגי להסרת עודפי עור ושומן מאזור הבטן, וכן להידוק השרירים באזור. אתם צריכים גם להיות מודעים לכך שקיימים כמה סיכונים בהליך זה, ולכן חשוב לדבר עליהם עם הרופא או המנתח שלכם אם הם לא מעלים אותם קודם.

העצות הטובות ביותר לאחר הטיפול להשגת התוצאות הטובות ביותר האפשריות הן כדלקמן:

1) וודאו שאתם אוכלים מזון בריא ונשארים פעילים.

2) לבשו בגד מחטב כדי לשמור על הצורה החדשה שלכם.

3) הימנע מפעילות גופנית מאומצת לפחות 6 שבועות לאחר הניתוח.