Skip to content

מהו כסא לאמבטיה והסוגים הקיימים בשוק

כסא אמבטיה, הנקרא לעיתים כסא מקלחת או ספסל מקלחת, עשוי לרוב מפלסטיק ומתכת ובעל גובה מתכוונן כך שיוכל לשמש מישהו בכל גובה. בדרך כלל יש לו שתי ידיות משני צידי המושב ומשענת יד בחזית כך שמי שיושב עליו יוכל להישען עליהן בישיבה.

ישנן סיבות שונות מדוע אנשים עשויים להזדקק לכיסא רחצה למבוגרים. אחת הסיבות היא שיש להם מוגבלות והם לא יכולים להיכנס או לצאת מהאמבטיה בכוחות עצמם. סיבה נוספת היא שיש להם מצב רפואי, כמו דלקת פרקים, שמקשה עליהם לעמוד.

כסאות אמבטיה יכולים להועיל מאוד במקרים אלו מכיוון שהם מאפשרים לאנשים להתרחץ באופן עצמאי, מבלי להזדקק לכל סיוע מאדם אחר. כסא לאמבטיה למבוגרים יכול גם להקל על אנשים המוגבלים בניידות לעשות אמבטיות מכיוון שהוא מורם מהקרקע כך שאנשים לא צריכים להתכופף בזמן שהם יושבים עליו.

מהם הסוגים הטובים ביותר של כסאות אמבטיה הקיימים בשוק?

ישנם שני סוגים עיקריים של כסאות אמבטיה למבוגרים. הראשון הוא מהסוג שיש לו משענת גב ומשענת רגליים. בדרך כלל משתמשים בו אנשים שיש להם בעיות ניידות או שצריכים להשתמש בכיסא גלגלים. הסוג השני של כיסא רחצה למבוגרים הוא מהסוג שאין לו משענת ורק משענת רגל אחת. כסא לאמבטיה מסוג זה יכול לשמש אנשים שאינם נכים אך רוצים לעשות אמבטיה מרגיעה בביתם.

מיטב הסוגים של כסאות רחצה למבוגרים בשוק עשויים מחומרים איכותיים כמו נירוסטה, אלומיניום או פלסטיק. יש להם ריפוד נוח וגובה מתכוונן לגבהים שונים של אנשים. לחלק מהכיסאות יש זרועות, בעוד שלאחרים אין. לחלקם יש גלגלים, בעוד שאחרים נייחים. חלקם עשויים ממתכת או פלסטיק, בעוד שאחרים עשויים מעץ או קצף.