Skip to content

מגפת הרעב וכיצד תרומת מזון לנזקקים תתרום לעסק שלך?

בארצות הברית, רעב הוא בעיה מתמשכת. ההערכה היא שכ-50 מיליון אנשים במדינה אינם בטוחים במזון, כלומר הם אינם יודעים מאיפה תבוא הארוחה הבאה שלהם. זהו מספר מדהים בהתחשב בכך שיש יותר מ-300 מיליון אנשים שחיים בארה"ב. לרעב יכולות להיות סיבות רבות, כאשר חלקן נפוצות יותר מאחרות. רעב הוא מגיפה שקטה, אבל היא לא נטולת פתרונות. 

חלק מהגורמים הללו כוללים:

  • רעב כרוני: זה כאשר מישהו עבר תקופות ממושכות של לא לאכול מספיק מזון כדי לענות על הצרכים שלו, כי הוא לא יכול להרשות לעצמו לקנות אותו או לייצר אותו בעצמו.
  • עוני: זה כאשר למישהו אין מספיק כסף לקנות מזון או לייצר מזון לעצמו.
  • תת תזונה: זה כאשר למישהו אין מספיק חומרים מזינים בתזונה שלו בגלל חוסר.

ישנן דרכים רבות לעזור לנזקקים ואחת מהן היא חלוקת מזון. עם זאת, לא תמיד קל למצוא דרך לעשות זאת. הנה כמה דרכים שבהן תוכלו לגרום לעסק שלכם לצמוח על ידי תרומה לנזקקים.

ניתן להתחיל עם תרומת עודפי מזון מהמסעדה או מהמכולת שלכם. תוכלו להשתמש בתרומות אלו כהנחה במס וגם להחזיר לחברה במקביל. אתם יכולים גם לשתף פעולה עם ארגוני צדקה מקומיים שעוזרים להאכיל את הרעבים כדי לספק להם ארוחות מזינות ע"י תרומה לנזקקים.

היתרונות

האכלה של רעבים יכולה לעזור לך לשמור על מקורקע ומוטיבציה בעבודה שלכם, מה שיוביל לתוצאות טובות יותר בקריירה שלכם. תרומה לנזקקים יכולה גם לעזור לכם להכיר חברים ולבנות רשת חזקה של אנשים שאכפת להם ממכם ורוצים לראות אותכם מצליחים.

כשאנחנו מאכילים את הרעבים, אנחנו עוזרים להם לחיות עוד יום בכבוד, מה שגורם לנו להרגיש טוב גם עם עצמנו.