Skip to content

כל מה שחשוב לדעת על קונסילר ועל אופן השימוש בו

קונסילר הוא מוצר קוסמטי המשמש להסתרת פגמים בעור, כגון עיגולים מתחת לעיניים, כתמים כהים ופגמים. ניתן ליישם אותו  על כל חלק של הפנים והצוואר.

מאמר זה מספק מידע על קונסילר ועל אופן השימוש בו.

  • קודם כל, עלייך למרוח את הבסיס והפודרה שלך לפני השימוש בקונסילר.
  • לאחר מכן יש למרוח את הקונסילר בעזרת מברשת או ספוג ישירות על האזור הרצוי.
  • לאחר מכן, ערבבי אותו בעזרת האצבעות או מברשת לכיסוי אחיד.
  • את יכולה גם לדגיש אותו עם פודרה שקופה עבור שהייה ממושכת.

נשים משתמשות בקונסילר לעתים קרובות יחד עם מוצרים אחרים כגון בסיס או פודרה, אבל יש נשים שמשתמשות רק בקונסילר כבסיס האיפור שלהם. יש למרוח קונסילר לאחר מריחת איפור הבסיס או הבסיס שלך, כך שהקונסילר לא ישבש את איפור הבסיס שלך שיביא למראה חלקי. הכנסי לאתר של מק לעוד מידע על קונסילר 

מה חשוב לדעת לפני רכישת קונסילר?

הצעד הראשון הוא לבחור את הצבע הנכון. ישנם שני סוגים של קונסילרים: אחד בהיר יותר להבהרת האזור שרוצים לכסות, ואחד כהה יותר להסתרה. השלב השני הוא למרוח אותו עם האצבעות או עם מברשת בתנועות קטנות.

אם יש לך עור יבש, תוכלי להשתמש בקרם לחות לפני מריחת קונסילר. אם יש לך עור שמן, השתמשי באבקה לאחר מריחת קונסילר כדי שלא יבריק לאורך היום.

קיימות שתי קטגוריות עיקריות של קונסילרים: קונסילרים נוזליים וקונסילרים סטיק. קונסילר נוזלי שמים עם מברשת או קצות האצבעות. קונסילר סטיק נמרח באמצעות אצבעות או אפליקטור עם קצה ספוג. ניתן לסווג קונסילר גם לפי הכיסוי שלו: כיסוי מלא, כיסוי בינוני, כיסוי קל, כיסוי שקוף.