Skip to content

אמנים מפורסמים לאורך ההיסטוריה שכולכם חייבים להכיר

אחד מהתחומים הידועים ביותר בעולם הוא תחום האמנות, שהביא לאורך השנים אל העולם מגוון יצירות אדירות, ששמורות היטב בטובי המוזיאונים והגלריות ברחבי העולם. תחום האמנות ממשיך לייצר עוד ועוד אמנים ששווה לכם לזכור, ולו רק בשביל שתוכלו להיות חלק מהשיח הציבורי שמתנהל סביבם. הנה כמה אמנים מפורסמים לאורך ההיסטוריה שכולכם חייבים להכיר.

ממובילי רשימת אמנים מפורסמים: וינסנט ואן גוך

הצייר הדגול, שידוע בעיקר בשל עצם היותו בעל אוזן אחת בלבד, הוא אחד הציירים הגדולים ביותר הידועים לאנושות. האמן ידוע בשל יצירותיו שמתחלקות לשני חלקים עיקריים – יצירות בעלות אופי קודר ואפלולי, ויצירות קלילות, משמחות ובצבעים בהירים.

סלבדור דאלי – בטוח שמעתם עליו

על סלבדור דאלי בוודאי כבר יצא לכם לשמוע, הודות לסדרת הטלוויזיה "בית הנייר" שעושה שימוש בפניו לייצור המסכות שכוכבי הסדרה עוטים על פניהם. יצירותיו של הצייר מתפרשות על פני שטחים רבים של דמיון וביזאריות, והן מוצגות במגוון מוזיאונים וגלריות ברחבי אירופה בפרט והעולם בכלל.

פבלו פיקאסו – אחד בדור

פבלו פיקאסו נפרד מן העולם בשנת 1973, אך עד אז הוא הצליח לספק לו כמה חידושים ויצירות שמשתייכות הן לתחום הציור והן לתחום הפיסול. מדובר כאן על אמן שאהב את עשייתו בכל רמ"ח איבריו, ועורר השראה ענקית בקרב אמנים רבים מתחומי היצירה השונים – שירה, פיסול, ציור ועוד.

רוצים לקרוא עוד על האומן יריב רינות? מוזמנים להיכנס לכתבה הבאה